RSS

Thursday, June 17, 2010

Pantai Irama Bachok..!!!

Ni gambar masa on the way ke pantai irama bachok,smbil papa maira ngah drive mama plak cbuk je bergambar ngan maira...!! maira cute je...tp knape xnk senyum syg...???!! hehehe...


Sesekali bila dapat meluangkan masa bersama maira gni memang best sangat...!!! lg best klau dapat main air (mandi)..tp sbb xplan nk ke pantai irama bachok so x bawa laa baju..maira pun hnya sekadar dpt basuh kaki je...kesian anak mama,nnti lain kali kita g lagi ek...!!! nnti mama belikan adik pelampung sekali...cuti setiap isnin je mmg kdg2 xsmpt nk g ke mana2...bgun pg,kemas rumah,bsuh/jemur bju..n then kuar...mkn2,blik to'uban...so ptg dh..penat n blik rehat.. sampaikan mlm pun kdg2 xkuar dh..!! mmg cepatnya masa itu berlalu... mcm arini aku xsedar pun waktu lunch aku dh pukul5,asyik bnar aku mghadap komputer n blog ni...!!! so ingatny cuti minggu ni nk ajak joe g picnic,klau xdapat g pdana resort,g jeram linang pun jadilah...jnji aku ng maira dapat main air...hehehehe...!!!

maira perangai dia lebih kurang sama mcam joe,dia suka sgt main air...mama dia takut ckit ngan air..Maklumlah berenang pun xreti...!!! hahaha..tp aku suka je kalau maira ikut perangai joe kerana aku tahu joe pling sesuai utk maira jdkan contoh...!!!

ni time nk blik dh laa...maira pun dh kuyu matanya sbb nk tido..hah kalau bab tido maira mmg tiru perangai aku yg suka tido..(pantang ade masa free ckit,cnfirm tido..) semoga keluarga kami bahagia dan mendapat keredhaan dariNya selalu...insyaAllah..!!!

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright joeja selamanya 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .