RSS

Saturday, June 12, 2010

13 jun 2010

hari ni mood aku baek semacam je...kenapa ek..?? mybe sbb aku xde problem n hubungan aku ng joe pun xde masalah...Kenduri..??? mjur gak arini xde sebrang undangan,kalau x jenuh jgk aku nk bekejar ke sana ke sini bgi memenuhi jemputan...kalau mereka yg arif mengenali aku sure diorang tau yg aku xberapa minat utk pergi ke tmpat org ramai...!! sbb tu kalau time raya dulu2 aku lebih suka menunggu org dtg ke rumah daripada aku berjalan ke rumah org... huhuhuhu,... tp tu semua perangai dulu sbbnya skg bila kita dh berkahwin kita kenalah sentiasa ikut ke mana shaja suami pergi...!!! joe plak suka berjalan so aku pun secara x langsung kenalah ikutlah sekali...!!!

dah lama rasanya aku,joe ng maira x makan angin..teringinnya nk ajak joe ke bukit fraser...kota tinggi pun lawa...!!! tp actually aku xkisah pun ke mana,jnji aku dapat menghabiskan masa bersama joe dan mampu meluangkan lebih masa bersama maira... maira mama syg kamu sgt2...tp kesibukkan bekerja skg ni mybe x membolehkan joe utk ambil cuti n bawa aku & maira berjalan2...frustnya...!!!! namun harapan aku utk hari ni dan hari2 yg mendtg semoga Allah SWT memberikan aku rezeki yg berpanjngan dan kebhgiaan hidup sehingga mati...!!! Abg,syg abg selamanya...utk maira,mama sygkan kamu lebih daripada ape yg kamu blh jangkakan...!!!

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright joeja selamanya 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .