RSS

Friday, June 11, 2010

luahan dari hati...

susahnya bila kemarahan itu tidak dapat diluahkan,susahnya bila setiap ketidakpuasan hati itu tidak dapat dijelaskan,susahnya bila kepercayaan itu dinodai,susahnya bila ketidakfahaman itu utk dimengerti...susahnya hidup bila tiada insan disisi,susahnya hidup bila diri tidak dicintai,susahnya hidup bila ada yg dengki...!!!

kadang kala bukan semua yg kite impikan kita akan dapat,bukan semua yg kita mimpikan akan tercapai...perhubungan sesama manusia sentiasa ade pasang surutnya,, kadang kala kite bhgia,kadang kala kite berselisih faham,bertentangan pendapat,namun semua itu mematangkan fikiran,menyelami perasaan pasangan... dan perluny teman ketika kita bersedih,ketika kita berduka...dan juga ketika kita bahgia...!!!

kadang2 ape yg kite nmpak bknlah hakikat yg sebenar...bkn juga kenyataan yg betul utk dinilai..malah kekayaan seseorang tidak perlu diukur daripada harta wang ringgitnya... tetapi kekayaan yg sebenar bila iman itu semakin menebal,bila kebaikan itu tiada batasan dan bila keperibadian diri mengagumkan..!!

dalam setiap perhubungan tidak kira suami isteri,sepasang kekasih @ teman Allah selalu menitipkan kita dugaan..memberikan kita sedikit cubaan...walaupun mungkin dugaan itu hnya dugaan yg kecil,dan mungkin juga kita diduga dgn dugaan yg besar namun yg pasti kadang kala kita rasa kita tak tertanggung utk menanggung bebannya...!!!

"xda makna jika seorang isteri tak dapat melayan kehendak suaminya,xda makna
jika seorang isteri xleh memasak utk suaminya,xde makna jika seorang
isteri xmemahami suaminya,xde makna seorang isteri jika tidak m'taati
suaminya,xde makna seorang isteri jika mencurangi suaminya,x bermakna
...seorang isteri jika tak memiliki cinta kekal suaminya.."

0 ulasan:

Post a Comment

 
Copyright joeja selamanya 2009. Powered by Blogger.Designed by Ezwpthemes .
Converted To Blogger Template by Anshul .